LUMI värskendav ja matistav ilurutiin - Arvustus

LUMI on nii armas nimi. Veel armsam on see, et tegemist on eestimaise looduskosmeetika firmaga. Neil on samuti väga armas kodulehekülg, kust saab kõik vajaliku info nende firma ja toodete kohta.

Mul on väga väga rasune probleemne nahk ja olen igasuguseid tooteid juba proovinud. Enam tõesti ei jaksa otsida tooteid, mis võiksid kõik mu mured lahendada. Ja kui ma leidsin LUMI siis tekkis juba lootus, et äkki see ongi see. Põhjuseks, miks ma sel hetkel ei valinud nende Tundra sarja, oli see, et suuremaks mureks oli hullu rasu tootev nahk, mis on väga ebameeldiv. Akne nii suureks probleemiks sel hetkel polnud, nii et saigi valitud matistav ilurutiin. Tooted saabusid ilusas mustas mesilastaru meenutavas pakendis. Oli kohe näha, et tegu on väga kvaliteetse brändiga. Seda muidugi ütlevad ka nende hinnad.

Värskendav ja matistav ilurutiin sisaldab kolme toodet: niisutav näopuhastuspiim, raudrohu näovesi salitsüülhappega ja antioksüdantidega päevakreem. Ilurutiin maksab nende e-poes 56€.


Leheküljel on ka märgitud, et LUMI toodete mõju on märgata 4 nädala jooksul. Esimesel nädalal eralduvad nahast mürgid ja nii edasi kuni 4nda nädala lõpuks peaks nahk kõige ilusam olema.

Selline oli LUMI toodete mõju 4 nädala jooksul minu nahal:

1. nädalal naha tekstuur juba paranes, see oli pehmem. Oli tunda kuidas puhastuspiim ei kuivatanud nahka ja jättis nahale hea tunde. Samuti oli iga õhtu mõnus hõõruda see puhastuspiim nahka sisse ja jätta see paariks minutiks maskina, et sügavamalt puhastada. Naha tekstuur oli juba palju parem, kahjuks tooted mu naha rasu tootmist veel ei vähendanud.

2. nädalal nahk läks isegi hullemaks ja akne lõi hullult välja. Aga see võiks tulla ka hormoonidest muidugi, sest ega see noorte aeg kerge ole.

3. nädalal vaikselt hakkas punetus vähenema ja nahk muutus klaarimaks. Klaar küll ei tähenda, et akne vähenes, vaid jume nahal oli palju tervem ning ilusam. Aga üldiselt nahal oli juba parem olla, siiski rasu tootmist ei peatanud miski.

4. nädalal läksin ma reisile Itaaliasse ja sinna oli väga mugav kaasa võtta seda komplekti. Seal oli küll tunda erinevates ilmatingimustes, kuidas nahk oli mõnusalt niisutatud ning valmis kõigeks. Matt efekt küll kaua ei kestnud ning akne tekkimist otseselt ei vähendanud.

Üldiselt mõnusad tooted nahal ja puhastuspiima ostaks kindlasti uuesti. See oli tõesti nii hea ja õrn nahal, absoluutselt ei kuivatanud. Kui ma vahepeal olin sunnitud teist puhastusgeeli kasutama, siis see kuivatas mu nahka nii hullult, et pidevalt punetasin. Näovesi oli samuti väga mõnus ning mulle meeldib, et see sisaldab salitsüülhapet, mis on tuntud aknevõitleja. Kreem muidu ka meeldis mulle, oli kerge nahal ning jättis hea jume. Pärast sellist looduslikku nahahooldusrutiini ei tahagi enam tavatoodete juurde tagasi minna. Aga kahjuks siiski tunnen, et need tooted pole siiski mu nahale need õiged. See ilurutiin sobiks rohkem inimestele kombineeritud või normaalse nahatüübiga.

Comments

Popular posts from this blog

pHformula A.C. Recovery and P.O.S.T Recovery Cream - Review

Babe Facial Oil-Free Sunscreen SPF50+ Dry Touch - Review

DMK Danne Alkaline Wash for acne scars- MY EXPERIENCE