LUMI Tundra sari - Arvustus

Pärast LUMI matistava ilurutiini kasutamist, ei teadnud ma enam milliseid tooteid valida ning mõtlesin, et prooviks siis auhinnatud LUMI Tundra sarja ära. Tundra sari on rasusele ja akneprobleemidega nahale mõeldud. Kuna mu nahk läks juba päris jubedaks hormoonide pärast, siis tundus see igati õige valik. 

Rohkem infot toodete ja firma kohta saab muidugi nende kodulehelt, kus on kõik olemas. Tundra sari koosneb kolmest tootest, milleks on AHA-BHA Puhastuspiim, raudrohu näovesi salitsüülhappega ja AHA-BHA Niisutuskreem. Tooted on imelistest looduslikest koostisosadest, mida kõiki on nende kodulehel välja toodud. Nende enda lehelt tellides maksab terve Tundra sari kokku 69€. 


Nagu ka LUMI niisutav puhastuspiim, siis ka selle sarja puhastus meeldis mulle väga. Eemaldades õrnalt kõik rasu ja mustuse, saab ka seda piima kasutada paari minuti maskina, mida ma iga õhtu tegin. Tõesti soovitan puhastuspiimasid proovida. Näovesi oli samuti mõnus. Ei kuivatanud ning jättis nahale tasakaalustatud ja puhta tunde. Tähtis on kasutada näovett peale puhastust, et kõik mustus ikka kätte saada ja poorid sulgeda. Aga näovee puhul eelistage pigem looduslikku ja alkoholivaba. Tundra näokreem oli niisutav ja ka veidike raske nahal, aga samas sulandus see ilusasti nahaga. Rasu teke veidikene isegi vähenes, mis on tõeline ime, sest mu nahk toodab igapäevaselt hunniku rasu.

Kõikide toodetega jäin rahule, kuigi sellist tulemust nagu oleks lootnud, ikkagi kahjuks ei saavutatud.  Mu nahal olid nii halvemad kui ka paremad päevad. Akne seisukohalt Tundra sarja tooted poore ei ummistanud ega aidanud kaasa akne tekkele, aga samas nad ei takistanud seda. Tooted olid pigem rahustava toimega, mis oli ka hea, aga suuremaks sooviks oli ikka nahk korda saada (mis pole nii lihtne, ma tean). Mu naha tekstuur muidu paranes - nahk on pehmem ja siledam.  Kordagi ei tundnud, et need tooted oleks mu nahka ärritanud, isegi sisaldades happeid (AHA-BHA) olid need päris õrnad. Kuigi paar korda seda maskina kasutades hakkas nahk õrnalt punetama, aga polnud midagi hullu. LUMI tooted on tõesti puhtad ja kvaliteetsed, aga pigem soovitan neid inimestele, kel on normaalne, kombineeritud või pigem kuiv nahk. Arvan, et Tundra sari võib mõjuda paremini kergema akne vormiga nahale, hullema vormi puhul ütleks, et need tooted ikka ei pruugi aidata.

Comments

Popular posts from this blog

pHformula A.C. Recovery and P.O.S.T Recovery Cream - Review

Babe Facial Oil-Free Sunscreen SPF50+ Dry Touch - Review

DMK Danne Alkaline Wash for acne scars- MY EXPERIENCE