Ingli Pai Näovesi tundlikule või aknega nahale - Arvustus

Kuna tegemist on Eesti tootega, siis mõtlesin kirjutada selle arvustuse oma emakeeles. Ingli Pai on armas kodumaine ettevõte, mis toodab 100% looduslikke tooteid. Minu jaoks oli see alles esmakordne kokku puutumine selle brändi toodetega.

Price 3,90€

Mul toote kohta väga kõrgeid ootusi polnud, kuna tahtsin lihtsat ja õrna toodet igapäevaseks näopuhastuseks. Mu nahk on väga rasune ja viimasel ajal on akne kuidagi väga jubedalt välja löönud.  Eelnevalt mul oli 3-sammuline näohooldusrutiin, mis lõpuks ikka kõige paremini ei toiminud ja nüüd oli vaja mu nahka maha rahustada. Mis kõige tähtsam - see ei sisalda alkoholi! Väga paljudes nahahooldustoodetes leidub alkoholi, kuigi see teeb nahale hoopis rohkem kahju kui kasu. See näovesi sisaldab ainult kummelit, lavendlit ja vett - mida muud sul veel vaja?! 

Selle vee mahe lõhn ja õrn koostis on nii värskendavad varajasel hommikul ja hilisel õhtul, et ma lausa ootan seda aega millal saan seda vett vatipadjaga näole kanda. See ei kuivata ega ärrita mu nahka. Näovesi võtab kõik mustuse kenasti maha, aga siiski ma paar korda nädalas ma kasutan maski ja koorijat, et eemaldada rasu ja kõik muu jama sügavamalt.

Ma väga soovitan seda toodet, sest see on väga õrn, aga siiski efektiivne.

Comments

Popular posts from this blog

pHformula A.C. Recovery and P.O.S.T Recovery Cream - Review

Babe Facial Oil-Free Sunscreen SPF50+ Dry Touch - Review

DMK Danne Alkaline Wash for acne scars- MY EXPERIENCE