Berrichi Eye Cream - review // Berrichi Silmakreem - arvustus

English

The reason why I'm writing this review in two languages is because I think this eye cream by the Estonian brand Berrichi deserves as much recognition as possible. What I adore about Berrichi is that their products are natural, vegan and cruelty-free. More about Berrichi here.

I'm 20 now and people have said that they usually add eye creams to their skincare routines in their 20's to start preventing wrinkles around the eyes. That's not the reason why I use eye creams though, I just like the refreshed awake feeling and look some eye creams leave me with, but avoiding wrinkles is a good bonus. The Berrichi Eye Cream besides anti-aging properties is also supposed to reduce dark under-eye circles and pigmentation and support skin's natural barriers and protect from UV-radiation and environmental stressors.

First I tried this eye cream's tester (it's always good to ask for testers at the store to try at home), which is when I knew this product needed to be in my daily routine. This has a very lightweight, but a nourishing formula containing many good oils, like avocado, apricot kernel, cacay nut and jojoba. Two other key components in Berrichi's products are algae-derived strong antioxidants Furcellaran and Astaxanthin, which help with anti-aging, hydrating and protecting from the environment. The next morning I woke up and my under eyes already appeared brighter and lighter. Although I was really tired, I looked like I had the best night sleep.

I gently pat a small amount of this cream around my eye area every morning and night as the last step of my skincare routine.

I really don't have anything bad to say about this product. I've been using this eye cream for a month now and it definitely exceeded all my expectations.




Eesti keeles

Põhjus, miks ma kirjutan seda arvustust kahes keeles, on see, et minu arvates Eesti kosmeetikabrändi Berrichi silmakreem väärib nii palju tunnustust kui võimalik. Ma jumaldan Berrichilt seda, et nende tooted on looduslikud, vegan ega ole loomade peal katsetatud.

Ma olen nüüd 20 ja paljud on rääkinud, et 20ndates hakkavad nad kasutama silmakreeme, et võimalikult varakult ennetada kortsude teket silmaümbruses. Mina küll silmakreeme seepärast ei kasuta, kuid mulle meeldib värskendav ja äratav tunne, mille mõned silmakreemid jätavad, kuid kortsude vältimine on ka alati hea boonus. Berrichi silmakreem peaks lisaks vananemisvastasele toimele vähendama tumedaid silmaaluseid ning pigmentatsiooni ja toetama naha loomulikke kaitsebarjääre ning kaitsma UV-kiirguse ja väliste stressorite eest.

Kui ma esimest korda proovisin selle toote testrit (kindlasti tasub müüjalt küsida tootetestrit, et kodus enne ostmist proovida), siis teadsin kohe, et see peab mu igapäevases rutiinis olema. See silmakreem on mõnusa kerge konsistentsiga, kuid niisutav, sisaldades palju häid õlisid, nagu avokaado, aprikoosi tuuma, cacay and jojoobi. Teised kaks võtmekomponenti Berrichi toodetes on vetikatest pärit tugevad antioksüdandid Furtsellaraan ja Astaksantiin, mis on vananemisvastase, niisutava ning välis stressorite eest kaitsva toimega. Juba järgmisel hommikul ärgates mu silmaalused paistsid palju säravamad ja heledamad. Kuigi olin väga väsinud, nägin välja nagu oleksin saanud parima ööune.

Ma tupsutan õrnalt väikese koguse kreemi silmaümbruses iga hommik ja õhtu viimase sammuna mu näohooldusrutiinis.

Mul pole tõesti midagi halba selle toote kohta öelda. Olles kuu aega seda juba kasutanud, siis võin öelda, et Berrichi silmakreem ületas kõik mu ootused.

Comments

Popular posts from this blog

pHformula A.C. Recovery and P.O.S.T Recovery Cream - Review

Babe Facial Oil-Free Sunscreen SPF50+ Dry Touch - Review

DMK Danne Alkaline Wash for acne scars- MY EXPERIENCE